U toku inicijalne faze projekta, naš projektni tim će pristupiti prikupljanju informacija i analizi celog poslovnog procesa od dobavljača do potrošača (kupca) sa svim svojim propratnim efektima. Cilj analize je da pokaže šta od procesa (odnosno funkcija) i u kojim okvirima u pogledu zakona, standarda, tržišta i drugih merodavnih kriterijuma treba uraditi da bi se poslovni proces odvijao i razvijao optimalno.
Po izvršenoj analizi koncept rešenja uglavnom sadrži sledeće elemente (mada ne nužno samo nabrojane):
- Definicija vlasnika u sistemu (jedan ili više vlasnika)
- Definisanje matičnih podataka po vlasniku kao i njihovih atributa
- Definisanje komunikacije sa drugim sistemima ako su u okruženju (ERP, TMS, PLC…)
- Definisanje radnih procesa u njihovoj funkciji kao i ulaznih/izlaznih informacija
- Definisanje radnih mesta u njihovoj funkciji kao i potrebne infrastrukture
- Definisanje kontrolno informativnih funkcija koje su potrebne za usmeravanje rada sistema u željenom pravcu (parametrizacija)
- Definisanje kontrole pristupa i rada na sistemu (kontrola korisnika)